  • Data: 2005-03-13 23:41:41
    Temat: Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?
    Od: wiencek <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał:

    > Nie powinien, a przekracza o jedną linię.

    O jedną? Ja się doliczyłem sześciu linii.

    > Skoro ci tak dobrze idzie liczenie, to policz jeszcze zbędne
    > cytowanie dla Message-ID: <d125jd$lsu$1@inews.gazeta.pl>

    Mi przede wszystkim chodziło o to, że pouczając innych wskazujesz na
    dokument, do którego sam się nie stosujesz.

    > Estetycznie o wiele lepiej, niż by miała być obcięta do 4 linii.

    To się zdecyduj, czy stosujesz się do dokumentu, na który się
    powołujesz czy robisz tak ponieważ Tobie wydaje się to bardziej
    estetyczne. Bo ktoś równie dobrze może napisać, że bardziej
    estetyczne jest cytowanie całego listu i odpowiedź jednym krótkim
    zdaniem, bez zważania na to jak długi by on nie był.

    --
    Tomasz Więckowski