  • Data: 2021-02-25 17:35:50
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2021 o 16:42, J.F. pisze:

    > Zaloz firme w Czechach czy Niemczech ... bo w UK to juz chyba lepiej nie

    Dojadą cię, nie miej złudzeń.

    > W miare latwe ..

    No w miarę. A jednak okazuje się, że kary ściągają.

    > No coz - z jednej strony szczerze zycze powodzenia, z drugiej - tylu
    > duzych producentow padlo, bo sie okazalo, ze produkcja za mala, wiec
    > jakim cudem mialby sie udac "polski samochod narodowy".

    Inaczej - przypominam, że największym hitem polskiej motoryzacji był
    polonez. Gówno jakich mało, już chyba trabant był lepszy bo go rdza nie
    brała. Po upadku komuny było tylko... gorzej.

    > Wiec ciekaw jestem - Mateusz od poczatku symuluje, czy jest niepoprawnym
    > optymista ... a moze po prostu jest dobrym ekonomista i to sie moze udac.
    > W koncu Muskowi sie udalo.

    Uda się. Tylko musk chciał zbudować samochód i na tym zarobić, a pis
    chce po prostu przenieść trochę państwowej kasy do prywatnych kieszeni,
    pobierając prowizję w postaci "dobrowolnych" składek partyjnych. Jeśli
    powstanie przy tym jakikolwiek samochód to przypadkiem. Ale tylko
    przypomnę - sasin, co przepierdolił 70 baniek na wybory co się nie odbyły!

    > No i gdzie by sie taki ekspert w Polsce mogl wychowac ...

    Elektryczne autobusy robimy. Sam napęd to w sumie żaden wielki problem.
    Problem jest że trzeba zrobić nowoczesny samochód.

    --
    Shrek