  • Data: 2022-06-16 10:33:42
    Temat: Re: Jak to zasilić
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 czerwca 2022 o 10:21:28 UTC+2 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Owszem, maleńka wstawka asemblerowa załatwi sprawę. Te trzy dodatkowe
    > elementy mają jednak spory sens przy małej cenie: zejdzie niżej niż
    > 10ns, można płynnie sterować długością impulsu za pomocą potencjometru i
    > nie usmaży oświetlacza, jak mu się procek zawiesi.

    To nie musi być asembler, starczy:
    cli(); nóżka=1; nóżka=0; sei();
    Ale nie basic, to ryje banię.
    Sam miewam pomysły, żeby zrobić na atmedze basic.
    Obsługiwałoby się przez szeregowy "terminal" z procesorem 2,4GHz...
    Tak to jest jak zaczynało się od spectrum.
    Choć nie wiem, co gorsze - tacy dwa lata czy nawet rok młodsi to bywało, że nie znali
    już niczego starszego niż pc z win95.
    To dopiero ryje banię...

    Ale właściwie wciąż nie wiem, o co jest walka, pewnie dlatego, że nie czytałem linka.
    Czy te LEDy są karmione wyższą mocą niż ich nominalne 100W, ale na krótko wytrzymają?
    Fajnie się palą LEDy w LEDówce SMD z popsutą przetwornicą po przyłożeniu 12V.
    Czernieją - ale wcześniej _zauważalną_ chwilkę mocno świecą.
    A tu mówimy o us - to w ogóle da się zobaczyć?