eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do Orange › Re: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Date: Mon, 5 Oct 2020 14:11:36 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rlf2hp$cpb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <rl1f3l$i3q$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5f77360c$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f79ce8c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rleueq$a37$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5f7b0751$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 5 Oct 2020 12:11:37 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="13099";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5f7b0751$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242537
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-10-05 o 13:45, Michal Jankowski pisze:
    > W dniu 05.10.2020 o 13:01, viktorius pisze:
    >>
    >>
    >> To zawsze jest jakiś podwyk. Orange w latach 90tych "oddała" monterów
    >> do firm zewnętrznych. Często informacje, jakie do nich docierają są
    >> szczątkowe, albo ich nie ma w ogóle. Ile to ja się elaboratów
    >> napisałem ze szczegółami awarii, bo im sądziłem, że im więcej napiszę
    >> w zgłoszeniu, to będzie sprawniej zrobione. A potem jak się z takim
    >> monterem widziałem, to dostał adres, nr kontaktowy, godziny dostępności.
    >> Gdzieś "po drodze" reszta informacja traciła się bezpowrotnie.
    >>
    >
    > No przecież pisałem od razu. Nie ma sensu podawanie szczegółów, nigdy
    > ich nie przekazują albo monter olewa.


    Widziałem zlecenie awarii u operatora alternatywnego, znam specyfikacje
    Modelu Wymiany Danych miedzy OA a Orange Hurt. Jest tam w obiekcie
    FAULT-SERVICE pole Opis, typu CHAR_1024. W to pole jest wpisywana
    notatka (np. mój "elaborat" wklejony z maila, krótka notatka konsultanta
    z infolinii, itp.). Cały obiekt FAULT-SERVICE jest wysyłany do Orange.
    Nie wiem jak to się "mieli" w Orange, ale widziałem drugi koniec tej
    ścieżki, telefon montera i ekran jego dyspozytora. Tam tego opisu nie
    uświadczysz. Dlatego Będę bronić montera. On, nie ma co olać, bo
    musiałby olać numer kontaktowy albo adres usługi.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: