  • Data: 2021-03-19 09:07:10
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    >Czołem. Naszło mnie aby sobie zmajstrować podobny gadżet:
    >https://www.specshop.pl/product-pol-25258-Survival-
    Kettle-Kuchenka-survivalowa-Samotny-Wilk-Bushcraft-D
    UO.html

    Czy tak czesto uprawiasz surviwal, ze naprawde chcesz ?
    Bo po pierwszym uzyciu bedzie czarne od sadzy.

    >I mam zagwozdkę z czego to zrobić. Powyżej piszą że zrobiona ze stali
    >nierdzewnej. *Jakąś tam* nierdzewkę mam do dyspozycji, ale nie mam
    >pojęcia czy temperatura spalanego drewna nie spowoduje odkształcenia
    >konstrukcji. Jakieś sugestie ?

    A chcesz sam wycinac, czy zamowic wyciete laserem ?
    Oni tam blache beda mieli.

    Ale czy dobra ... imo - nawet jak sie troche pognie, to nadal bedzie
    dobre.

    No i moze na pierwszy raz dac zwykla tania blache - ruda czy czarna -
    niewielka roznica :-)

    J.