  • Data: 2021-03-19 22:45:10
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ettle-Kuchenka-survivalowa-Samotny-Wilk-Bushcraft-DU
    O.html

    nie da się zrobić. Pomijam to że człowiek kreatywny nie potrzebuje żadnej kuchenki i
    kubek wody w terenie zagotuje. Przy tym drugim to cała idea robienia i posiadania
    kuchenki idzie w pizdu.

    57872,SpeedWood___drewniany_rower.html

    > Robią dla zabawy i sprzedają po pięć tysięcy. Lubię takie zabawy albo hobby.
    Ogólnie to fajnie jest jak z hobby można wyżyć. Taka kuchenkę co wystarczy na kilka
    razy bez problemu robi się z puszki po zupie. Ale żeby na to wpaść trzeba być na
    innym poziomie świadomości. Co do tego roweru z drewna. Trzeba być ślepym żeby nie
    zobaczyć że z drewna jest tylko rama. To nie jest rower z drewna tylko rower z
    drewnianą ramą. Jak już dałeś linka do roweru z drewnianą ramą to nie zastanowiłeś
    się wcześniej dlaczego ci co go zrobili nie pytali tutaj jak go zrobić?

    Nazwa urządzenia miała podkreślić to co w nim istotne, a to co wyróżnia
    ich rower, to drewniana rama.
    Jak inaczej mieli nazwać ten rower?
    Niepotrzebnie się ich czepiasz.

    WM