  • Data: 2021-03-22 17:52:03
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:984fafdd-f10c-4d91-8620-358f517b8840n@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 22 marca 2021 o 15:56:26 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    >Idź JF do filmana po nowe okulary. To co na filmach pokazałeś podobne
    >jest do kuchenki z pięciu blaszek tak jak pingwin podobny jest do
    >żaby.

    A to zalezy co ogladales. Trzeci film ogladales ?

    https://youtu.be/ajPCW41YWOU?t=480

    A nawet pierwszy film ... pierwszy i piaty piecyk ?

    Zasada wydaje sie prosta - jesli zrobisz cos w rodzaju komina, to
    nagle zaczyna sie drewno palic lepiej, i niewielka ilosc potrafi sporo
    ugotowac ... przynajmniej na filmie :-)

    A czy robic z 5 blaszek, czy kupic biolite z ladowarka do telefonu -
    to juz wybor klienta :-)

    Jeszcze jest taka wersja - swedish torch
    https://youtu.be/oM-S06DoTYw?t=120
    https://www.youtube.com/watch?v=d617KVXfifs

    Ale to i wiecej drewna i wiecej narzedzi wymaga.

    J.