eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)? › Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
  • Data: 2021-03-01 14:07:06
    Temat: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-03-2021 o 13:51, T. pisze:

    > Pozostaje mi współczuć, bo musiałeś na kiepski egzemplarz trafić.

    Nie - większość awarii to były typowe usterki, znane już wcześniej na forum.
    To są po prostu takie auta - zrobione byle jak, na zbyt słabych
    elementach, rodem z innych, mniejszych i starszych pojazdów.
    Każdy podzespół na styk, żadnego zapasu, nic.
    A część z nich nawet nie na styk, tylko z ewidentnym brakiek wydajności.

    Po prostu badziew pełną gębą.

    > https://www.facebook.com/groups/263467497343112 - pod tym adrersem jest
    > grupa Dustera - naprawdę mało osób narzeka na klimę (ostatnio to wcale).
    > Silniki teraz też już są inne. Miałeś rozumiem taki samochód ok. 10 lat
    > temu... To 2 generacje wstecz.

    1 generacja wstecz.
    Kupiony 7,5 roku temu, sprzedany 4 lata temu.
    Chwilę przed wejściem obecnej generacji, nad którą nawet się
    zastanawiałem, zanim nie okazała się de facto kolejnym faceliftingiem
    tej mojej.
    Nie wniosła ona kompletnie nic nowego.
    Jedyne co zw międzyczasie Unia wymusiła to lekkie zmiany w gamie
    silników, np. stary 1.2 125 KM okazał się zbyt brudny i nierozwojowy (a
    przy okazji również mocno awaryjny), wiec go wymienili na nowszy model 1.3
    Reszta zmian podobna - wolnossące 1.6 na 1.0t, to chyba w takiej budzie
    też dość słaby pomysł.

    Ja miałem 1.5 dCi 4x4 - ten silnik nadal jest w ofercie, w niewiele
    zmienionej wersji (115 vs 110 KM).
    I skrzynia, która zapewnia ciągły hałas, z uwagiu na kretyńskie
    zestopniowanie, również.