  • Data: 2021-11-25 16:54:51
    Temat: Re: Jakie firmy produkowały w Niemczech V1, V2 i V3?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2021 o 16:05, WM pisze:

    > Nie były to wypadki przy pracy, tylko ofiary bombardowań.
    > Ojciec mój, w wyniku łapanki, został robotnikiem przymusowym w zakładach
    > Siemensa w Berlinie.
    > W czasie nalotów robotnicy chowali się w rowach, a nadzór w bunkrach.
    > Po jednym z bombardowań, ocalał tylko jeden rów z trzech.

    I teraz przyjmijmy, że w tych dwóch zniszczonych rowach zginęło 200
    robotników. Czy za rzetelny uznamy komunikat, że przy produkcji
    telefonów zginęło 200 osób? Przecież ich śmierć nie ma żadnego związku z
    tym, co robili. Żeby jeszcze zginęli przy taśmie montażowej. Ale oni
    zginęli w rowie!

    --
    Robert Tomasik