  • Data: 2010-12-23 13:37:34
    Temat: Re: Jednak drozej
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomniales kto robil ATMANa, swego czasu chyba najpowazniejsza
    > konkurencje na rynku operatorskim dla TP ;) Nie zabieraj mi stanowiska
    > naczelnego antytepsiarza? A skoro uwazam, ze w jakiejs dziedzinie cos sie
    > zmienilo, to mozliwe ze jest w tym odrobina sensu? ;)

    Obserwuje dosc uwaznie i osobiscie, co sie dzieje np. przy omawianiu
    strategii FTTx 2020 i uzasadnieniach TPSA/PIIT odnosnie udzialu publicznych
    pieniedzy i zarzadzania wybudowana tak infrastruktura. Oraz rzetelnosc
    raportów przedstawianych przez w/w, w których w Polsce nie ma laczy
    szerokopasmowych oraz jakichklwiek zakonczen FTTH i FTTB. Nie jest to jedyny
    aspekt _biezacego_ pozycjonowania TPSY i pomyslów na dalsze ssanie
    publicznej kasy na kwoty, przy których cale POIG 8.4 chowa sie w
    kilkumiesiecznych nakladach na w/w strategie. Ale to temat ciekawy w
    kontekscie naszej dyskusji o tyle, ze to, co chcialbys zamiesc pod dywan
    historii (czyli publiczna kasa i wlasnosc pompowana w TPSA), jest zupelnie
    namacalna rzeczywistoscia i projektowana przyszloscia.

    Cos sie zmienia. Powolutku i cos. Czy postawisz jednak teze, ze owo "cos"
    oznacza fundamentalne, kompletne i zupelne zmiany?

    TPSA to kombinat z masa pomyslów, pokoi i dzialów. Nie ma w niej jednego
    glosu, ani grubej kreski. Zmiany bezsprzecznie sa. Ale nie oznaczaja one, ze
    TPSA jest normalnym uczestnikiem rynku, ze nie bierze masy publicznej kasy,
    ze nie dostala i nie dostaje róznych bonusów, etc. W efekcie - nie zmienily
    sie warunki na tyle, by zdjac z TPSY obowiazki regulacyjne.

    A w tej kwestii sie wypowiedzialem.

    Uklony i Zyczenia Swiateczne,

    --
    ---