  • Data: 2020-06-26 22:48:25
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to tłumacz a ja ci pokażę gdzie błądzisz.

    nasze elektrownie mają 40% sprawności. silnik diesla 30%. dostawa paliwa
    na całe życie auta, to jedna ciężarówka. dostawa prądu na całe życie
    auta to tysiące kilowatogodzin staracone w kablach, prawie 10% na
    transformacje z wysokiego ac na niskie dc i straty na sprawności w
    akumulatorach. kiedy się opłacają elektryki? jak masz solary i jeździsz
    max 20km dziennie. to po co akumulator na 200km
    Wytworzenie samochodu elektrycznego jest droższe niż produkcja zwykłego.
    ToMasz