  • Data: 2020-06-26 22:52:45
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2020 o 17:16, Myjk pisze:
    > Fri, 26 Jun 2020 11:14:10 +0200, Jacek Maciejewski

    > Ale wiesz że pytasz się gościa co swego czasu sugerował żeby EV jeździły na
    > zwykłych ołowiakach bo to się najbardziej wtedy opłaca? Oczywiscie o paru
    > szczegółach zapomniał, ale co tam.

    z grubsza dalej to podtrzymuje. Ale tylko w tam ujętych ramach. Zawsze
    możesz coś wyrwać z kontekstu, zrobić z kogoś głupka. tylko po co?
    Sprawia Ci to radość? JEsteś gościem który ma wszystkich którzy myślą
    inaczej w dupie, to zrób nam obu przysługę i nie odpisuj na moje listy.
    albo zacznij odpisywać rzeczowo. Jacek zapytał - dostał odpowiedź. nie
    spodobają mu się argumenty, moze mnie przekona. Ciebie, jak widzę nie da
    się przekonać niczym
    ToMasz