    Subject: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Mon, 29 Jun 2020 21:44:47 +0200

    > No zgoda. Ale nie podoba mi się twoje ograniczenie dyskusji do 2020
    > roku. Trzeba rzecz postrzegać jako proces a nie migawkę z jednego roku.
    > W tem sposób stawiając sprawę, tracisz szansę na całościowe zrozumienie
    > procesu oraz sprawiasz wrażenie jakby stan z 2020 miał trwać wiecznie.

    W 2021 będzie podobnie.
    Też ci się nie spodoba. :-)
    A o tym co będzie za lat 10 czy 20 nikt nie podyskutuje
    bo nie wiadomo jak wtedy będzie. Kto dożyje to się przekona.
    Pomijam bezmózgich fanboyi, oni mają wewnętrzne przekonanie że będzie
    tak jak oni uważają a dodatkowo mają misję daną od Boga żeby do tego
    przekonać innych.