    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 29 Jun 2020 14:22:07 -0700 (PDT)
    <9656927402$20200626092554@squadack.com> <rd4beu$unl$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <rd5mup$nsp$1@dont-email.me>
    <fsfmqpxe7839.1oaky23c4rgv8$.dlg@40tude.net>
    <5ef71a03$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <5ef7404b$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ef8a549$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <19o170td8bxmf.dqsc9xhctb6j$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Jeszcze o elektrycznych
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co mam Budzik udowadniać że masz 90 jeśli sam to robisz najlepiej. Mnie się pytasz
    dlaczego nie produkujemy paneli. Swojego idola z platformy spytaj dlaczego przez
    osiem lat nic nie zrobili. Nie chcę być jak to napisałeś złośliwy ale spytać muszę.
    Brukbet krzem na panele sam robi z betonu czy z czegoś innego? W sumie mieszanie
    piachu z różnymi dodatkami mają obcykane bo potrafią zrobić brązowa kostkę brukową.
    To pewno i płytki na ogniwa dają radę zrobić. Oni są takim polskim producentem paneli
    jak cyfral był polskim producentem telefonów. Żeby zaspokoić potrzeby Polski w panele
    fotowoltaiczne dwie największe na świecie firmy je produkujące musiały by całą swoją
    produkcję przez 10 lat dostarczać tylko nam.