  • Data: 2022-01-09 21:31:09
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba jednak ,,darmowe rozmowy do sieci" dalej są, bez tego ta taryfa nie
    miałaby sensu. Do innych sieci dzwonię z tej karty właśnie, głównie z
    bonusów uzyskanych wiele lat temu. Dlatego tak mnie boli brak możliwości
    przedłużenia ważności środków przez doładowanie. Jest jeszcze ,,magiczny
    kod", przedwczoraj zadziałał, ale jak długo będzie działać?

> [...]
    > pakietach, dostajesz ileś tam giga do wykorzystania co miesiąc. tyle ile
    > dostałeś - nie więcej. (nie za darmo). jeśli nie wykorzystasz, to
    > przepadają. jeśli na jednej karcie ogarniesz rozmowy (i smsy) to na
    > drugiej możesz mieć internet, kupiony na rok. Wtedy co miesiąc zużywasz
    > np 1giga, a w wakacje (syn tak miał) 30 giga. bez dodatkowych opłat, bez
    > kombinacji innych niż.... dwie karty sim.
    > Oczywiście Lordzie bluzgu, możesz miec 30 lub więcej giga co miesiąc,
    > ale wtedy nie płacisz za transfer, tylko za wygodę :)

    Internet mam głównie z różnych promocji, które dość regularnie się
    pojawiają. A jak nie ma - to wystarcza 1 GB za 3 pln w RBM na Kartę Sie
    Ma PL. Chyba taniej (chodzi o koszt jakiegokolwiek pakietu w miesiącu)
    to nigdzie nie ma. Tu bajty też się akumulują. A jak potrzebuje więcej,
    to dokupuję większy pakiet, ale taka sytuacja miała miejsce może raz
    albo dwa w ciągu ostatnich kilku lat.

    Rozważałem ten myk z Orange z bajtami na rok, ale tyle mobilnego nie
    zużywam, więc nie widzę sensu za to płacić.

    Acha, to nie jest tak, że nie stać by mnie było na te 30 PLN/m-c. To
    takie hobby raczej niż konieczność.

    --
    Grzexs