  • Data: 2022-01-09 20:56:57
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 20:36, cef pisze:

    > Może nie zrozumiałeś pytania?
    > Przełożę więc na inny język:
    > pisałeś, że sporo (może połowa) tych prepaidów to karty we
    > wszelakich urządzeniach co zawyża ich teoretyczne użycie do rozmów.
    > W tym momencie mowa o wszystkich kartach prepaid ogólnie.

    Ok, inteligencja i logika wskazuje, że użyłem "do rozmów" w sensie
    korzystania kart przez telefony a nie urządzenia, bo takiego rozdziału
    nie ma w statystykach. Ogólnie zakładane jest, że karta używana jest w
    telefonie, który służy do rozmów :> co przedkłada się na ilość
    użytkowników a nie sposób. W rozumieniu tematu, dlaczego abonament a
    dlaczego prepaid, wydaje mi się że jest to bardzo merytoryczne w
    zestawieniu.

    > Dopiero w kolejnym zdaniu można się domyślać, że sugerujesz, że seniorzy
    > wybierają jeszcze dodatkowo jakby z tych prepaidów te, które nie mają
    > transmisji.

    Nie. Ich telefony zwyczajnie nie posiadają GPRS czy LTE (modemu) i
    dlatego nie korzystają z transmisji danych. Wybieranie kart nie
    posiadających transmisji danych jest bardziej przypadkowe niż celowe
    (kwestia ceny). To najczęściej dzieci tych starszych dokonują wyboru, bo
    starsi często nie mają o tym żadnego pojęcia.

    > Jak rozumiem przyznajesz, że mam rację i że Twoja wypowiedź wcześniejsza
    > jest jakby sprzeczna sama ze sobą?

    Nie była, wymagała jedynie zrozumienia, co wyjaśniłem wyżej, dla mniej
    kumatych :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>