  • 11. Data: 2021-04-09 02:11:13
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-08, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    >> rozprowadzać kable z zasilaniem
    >
    > Jak o kablach... to jaki kupić?
    > Pierwszy lepszy z żelem będzie ok?

    Tak myślę. Tzn. nie mam doświadczenia z grzebaniem kabli w ziemi czy z
    woda, ale skoro ten żel ma tu pomóc, to pewnie lepiej z żelem. Wszystkie
    co używam to zwykłe cat 5e, ale moje nie są narażone na stanie w wodzie.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2021-04-20 11:07:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Dam znać co z tego wyszło.

    Pierwsze wrażenie... hmmm.
    Jeżeli kamera jest 4k to poprzez rejestrator połączony przez HDMI będę
    miał obraz 4k w TV?
    Jak teraz patrzę na obraz to poniżej SD. Czy rejestrator służy tylko do
    rejestracji. A te podglądy to tylko w takiej kiepskiej jakości?

    https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162
    09327

    Robert

  • 13. Data: 2021-04-20 11:15:48
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    >
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162

    Czy kamera ma ustawioną w menu rozdzielczość 8 Mpx?
    Na jaką przepływność jest ustawiony główny strumień z kamery?
    Czy telewizor ma rozdzielczość 8 Mpx?
    Czy wyjście rejestratora jest ustawione na 8 Mpx?
    Czy kabel HDMI na pewno przenosi 8 Mpx?
    Czy TV rozpoznaje dobrą rozdzielczość z rejestratora?
    Czy do podglądu jest wybrany główny strumień z kamery, który ma
    rozdzielczość 8 Mpx czy może drugi, gorszy strumień?

    yabba

  • 14. Data: 2021-04-20 14:21:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-04-20 o 11:15, yabba pisze:
> [...]
    > Czy do podglądu jest wybrany główny strumień z kamery, który ma
    > rozdzielczość 8 Mpx czy może drugi, gorszy strumień?

    Ok, mam co sprawdzać. Podłącze do sieci, bo teraz tak szybko na kolanie
    sprawdzałem.

    Robert