  • 21. Data: 2009-04-24 06:06:50
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > nawet jak sie przykleją do czoła?

    ja nie próbowałem.

    --
    gildor
    9'99

  • 22. Data: 2009-04-24 06:14:42
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku [mocno OT]
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > piwo takie. na początku robi psst.

    łii tam, ja pije tylko jedno piwko, wiec też w ogole nie zajarzyłem.

    ps. swoją drogą nie widzialem takiego piwa.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 23. Data: 2009-04-24 06:36:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > łii tam, ja pije tylko jedno piwko, wiec też w ogole nie zajarzyłem.

    jedno dziennie?

    > ps. swoją drogą nie widzialem takiego piwa.

    podobno Różański promuje. jedź do Hartowca, poznasz Kasztelana.

    --
    gildor
    9'99

  • 24. Data: 2009-04-24 06:41:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin Narzynski napisał(a):
    > Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku.

    Ja to sram na to.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 25. Data: 2009-04-24 06:56:20
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jedno dziennie?

    > podobno Różański promuje. jedź do Hartowca, poznasz Kasztelana.
    Dobre ale lepszy Kozlak albo Zywe.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 26. Data: 2009-04-24 09:39:03
    Od: mlek <r...@o...pl>

    > Kilka lat temu, podczas jazdy uzadlila mnie osa w jajca - mruzenie oczu
    > podczas kichania to prz tym pikus.

    A co na to twoja kobieta? Bardzo zadowolona? ;)

  • 27. Data: 2009-04-24 10:22:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 14:28, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Tylko nie staraj sie niezamykac oczu bo ci moga wypasc.
    Byzy dura. MythBusters sprawdzili, to wiem. :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 28. Data: 2009-04-24 10:34:40
    Temat: Re: Kichniecie w kasku
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > Byzy dura. MythBusters sprawdzili, to wiem. :)
    http://www.czywiesz.pl/ciekawostki/mozna_kichnac_z_o
    twartymi_oczami
    Sproboj to samo zrobic z zatkanym nosem i ustami :)
    Zeby daleko nie szukac to w szpitalu Kopernika w lodzi kiedys podobno trafil
    facet z wypadnieta galka oczna.
    Podobno podal taka przyczyne. Kichnal z zacisnietym nosem a poniewaz mial
    uszkodzona powieka (ubytek powypadkowy) to mu ta galka wysunela sie z
    oczodolu.
    Slyszalem to od osoby, ktora tam kiedys prawcowala na izbie przyjec.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 29. Data: 2009-04-24 11:38:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 12:34:40 +0200, BartekGSXF <b...@g...com>
    wrote:

    [...]
> [...]
    > oczodolu.
    > Slyszalem to od osoby, ktora tam kiedys prawcowala na izbie przyjec.

    ... więc to musi być prawda. ;-))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 30. Data: 2009-04-24 11:46:07
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 24 Apr 2009 12:34:40 +0200, BartekGSXF <b...@g...com>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ... więc to musi być prawda. ;-))
    No ba, przeciez nie od dzis wiadomo, ze jak masz szanse jedna na milion to
    musi sie udac.
    :)
    Ale na "powaznie" to byla wiadomosc z pierwszej reki, od osoby, ktora
    wypisywala karte przyjecia.
    Czy tamten facet powiedzial prawde to juz inna sprawa.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8