  • 11. Data: 2009-02-27 20:59:10
    Temat: Re: Kiedy potanieją części komputerowe ??
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "aroslaw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:go8v44$946$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Grupowicze czy jest jakaś szansa że ceny gratów komputerowych będą spadać
    > a nie rosnąć ??

    Jest, wystarczy, że zaczniesz zarabiac w $$$...
    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-02-27 21:48:48
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 27-02-2009 20:54, Chichotek pisze:

    > Gdyz bo "markety" naprawde sprzedają bez Vatu... Nasz kochany Rząd zwraca mi
    > podatek Vat w zamian za zbudowanie nowego marketu gdzies tam i nowe miejsca

    ROTFL. Tyle samo "zwraca" każdemu innemu przedsiębiorcy.

    > pracy... stąd wzieły sie reklamy M&M że teraz cena jest bez Vatu...

    ROTFL^2. Weź sobie paragon z takiej promocji w MM (czy gdziekolwiek) i
    zobaczysz, że VAT (22%) tam jest. Jeśli go nie odprowadzają, to dlatego
    że mają nadpłatę (w wyposażeniu czy zapłaconym towarze). Prędzej czy
    później zapłacą - w najgorszym razie przy likwidacji działalności, od
    wszystkiego co zostanie na remanencie likwidacyjnym (z wyposażeniem i
    środkami trwałymi włącznie).

    A taniej mają dlatego, że kupują (i sprzedają) *hurtowe* ilości i nie u
    złodziei zwanych humorystycznie "hurtowniami", u których ceny
    "dealerskie" są o parędziesiąt procent wyższe niż w detalu w Niemczech.

  • 13. Data: 2009-02-28 07:36:56
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Dlaczego niektóre monitory LCD (19") o formacie 4:3 są droższe od
    > panoramicznych ??

    4:3 ma większą powierzchnię od panoramicznego o tej samej przekątnej, a do
    tego, z reguły do zastosowań profesjonalnych używa się 4:3 (z porządnymi
    matrycami PVA, ISPS) a panoramy powstały po to by oglądać filmy panoramiczne
    które nie mają żadnych wymagań.
    Jeśli powyższe powody są nieprawdziwe, to pozostaje już tylko spiskowa
    teoria dziejów.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 14. Data: 2009-02-28 09:15:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Lagoda pisze:

> [...]
    > które nie mają żadnych wymagań.
    > Jeśli powyższe powody są nieprawdziwe, to pozostaje już tylko spiskowa

    W panoramicznym monitorze można przestawić na 4:3 i jednak ta przekątna
    jest dużo mniejsza.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-02-28 09:22:23
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 28-02-2009 10:15, animka pisze:

    > W panoramicznym monitorze można przestawić na 4:3 i jednak ta przekątna
    > jest dużo mniejsza.

    W 4:3 też można włączyć tryb panoramiczny i też przekątna obrazu będzie
    dużo mniejsza. Tylko co to ma wspólnego z pytaniem? Odpowiedź zresztą
    już na nie padła: największą powierzchnię przy danej przekątnej ma
    kwadrat. Im bardziej proporcje obrazu będą odbiegać od 1:1, tym mniejsza
    będzie powierzchnia.

  • 16. Data: 2009-02-28 09:29:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 20:54:10 +0100, Chichotek <z...@y...cy> wrote:

> [...]
    >podatek Vat w zamian za zbudowanie nowego marketu gdzies tam i nowe miejsca
    >pracy... stąd wzieły sie reklamy M&M że teraz cena jest bez Vatu...

    Masz na to jakieś wsparcie?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 17. Data: 2009-02-28 09:45:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 10:22:23 +0100, CeBeR napisał(a):

    > Tylko co to ma wspólnego z pytaniem?

    Przecież to Animka, ma rozum narysowany :)
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2009-02-28 09:52:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 28 Feb 2009 08:36:56 +0100, Lagoda napisał(a):

> [...]
    > które nie mają żadnych wymagań.
    > Jeśli powyższe powody są nieprawdziwe, to pozostaje już tylko spiskowa

    Nie bardzo kumam, mam panoramę z sPVA...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 19. Data: 2009-02-28 10:29:32
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Nie bardzo kumam, mam panoramę z sPVA...

    No i co? Napisalem że takich nie ma? Mówimy ogólnie, o regule jaka
    występuje, a zawsze od nich sa wyjątki. (np najmodniejsze w pracowniach 24"
    1900x1200) Np animka ma gumowy TV a tego nie uwzględnialiśmy w rozważaniach
    ;-)
    --

  • 20. Data: 2009-02-28 11:14:00
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 28 luty (sobota) gdy o godz. 10:29 *jerzu* napisał(a):

    > Masz na to jakieś wsparcie?

    Nie mam, oficjalnie nikt sie przeciez nie przyzna, prawda?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,