  • Data: 2020-12-21 17:17:41
    Temat: Re: Kilka pytań o STM32F407VGT6
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.12.2020 09:39, MKi wrote:

    > Nie, ten interfejs (zasadniczo to jest interfejs pamięci NOR Flash,
    > sterowanie LCD jest tak przy okazji) jest całkowicie samodzielny.
    > A w ogóle to STM ma swoje własne pullupy i pulldowny, możesz je
    > włączać i wyłączać programowo.

    Niby tak, ale tutaj kierowałem się pamięcią o tym, że w niektórych
    przypadkach i tak zalecane było stosowanie zewnętrznych pullupów, w celu
    uniknięcia stanów nieustalonych na krytycznych liniach po restarcie,
    zanim program zdąży skonfigurować dany pin. Chociażby linie CS w SPI...

    Swoją drogą, używałeś może interfejsu RMII w STM32 do obsługi Ethernetu?
    W jego przypadku konieczne będzie jakieś specyficzne prowadzenie linii
    (np. wyrównywanie ich długości poprzez meandrowanie albo ekranowanie ich
    masą) czy też wystarczy, jeśli będą możliwie krótkie? W końcu
    częstotliwość pracy tej magistrali wynosi 50 MHz...