  • Data: 2021-06-08 21:58:27
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) wrote:

    > 90% ludzi chorych, nim trafi do lekarza, próbuje dr.google, znachora a
    > ci extremalni modlitwy :)

    I bardzo słusznie, bo w 90% przypadków do lekarza się idzie po receptę,
    a nie po diagnozę. Zdarzało mi się wręcz korzystać z dr. Google przed
    wizytą u lekarza, by ustalić objawy, które powinienem mieć. Póki sobie
    nie diagnozujesz choroby serca, to działa niezawodnie i oszczędza mi i
    lekarzowi mnóstwo czasu. Taki lifehack.

    Pozdrawiam, Piotr