  • Data: 2021-07-17 22:36:01
    Temat: Re: Klima samochodowa - dlaczego nie absorpcyjna?
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...

    r-generation-lng-cold-energ-low-temperature-waste-he
    at/

    i co? Gówno. Jak by miało wejść do użycia to dzisiaj mógłbyś to kupić w sklepie na
    rogu. Podobnie z tymi kitami do robienia prądu. Mamy ale nie sprzedamy. To niech
    spierdalaja bo chińczyk się odgraża że w grudniu będzie miał w sprzedaży.

    > Warto próbować ale nie warto zachwycać się każdym gównem.

    Dla jednych to gówno, dla innych fajna ciekawostka.

    Mnie wnerwiają alpiniści, bo uważam że nie warto ryzykować życia dla
    zdobycia trudnego przejścia.

    Różnimy się systemami wartości i to trzeba umieć wzajemnie u siebie
    zaakceptować.

    WM