eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH › Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
  • Data: 2024-03-02 15:56:39
    Temat: Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1.03.2024 10:25, heby wrote:

    > Jeszcze mi się przypomniało z naprawy starego switcha: sprawdź, czy
    > najzwyczajniej masz dobre luty. Ethernet potrafi się sprzęgać
    > pojemnościowo przez uszkodzone ściezki/luty i objawy są takie, że
    > działa, ale trochę.

    Na pierwszy rzut okaz wygląda to ok.
    Na wszelki wypadek wymieniłem złącze RJ45 (ze zintegrowanym trafem), ale
    też nie przyniosło to żadnej zmiany. Obejrzę jeszcze raz dokładniej
    połączenia, poprawię luty i wymienię kondensatory przy RJ45. Jeśli to
    nie pomoże i kwarc również okaże się sprawny, to nie mam pomysłu innego
    jak uwalony układ PHY, a innego egzemplarza niestety nie mam.

    Gdyby wina leżała po stronie układu MAC w strukturze AT91, albo
    ewentualnie magistrali RMII, to zapewne sieć w ogóle nie chciałaby
    działać...