  • Data: 2021-04-21 18:07:50
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz w
    <news:s5ph7i$ctk$1$Janusz@news.chmurka.net>:

    > Przecież napisałem że 3f, ale nawet ona bierze z jednej fazy 15A.

    Czyli na granicy, bo w "normalnym domku" za licznikiem masz 16A przy 3
    fazach i mocy przydzielonych w okolicach +11kW a przed 25A

    >>> 15A, a piekarnik np termobieg to grzałka 2,2KW na jednej fazie czyli

    Nic nie musi ten 25A, najpierw jest 16A... Noc chyba, że zrobisz krótkie
    spięcie...

    > Widzę że nic nie rozumiesz, wszystkie u nas o mocy >4kw są 3F, piekarnik
    > masz 1f, indukcje 2f, więc brakuje ci albo faz albo prądu bezpiecznika
    > żeby szło to równocześnie.

    Kiedyś miałem 2/3 (po jednej fazie szło wszystko) czyli albo piekarnik i
    odkurzacz, albo piekarnik i czajnik.
    Po rozdzieleniu na 3 fazy i indukcja chodzi (na dwóch), i piekarnik (na
    trzeciej), i odkurzacz (na jednej z tych do indukcji). Zestaw bezpieczników
    przedlicznikowych jest bogaty, ale od 3 lat nie wywaliło żadnego, choć
    właściwie wszystko na "prądzie" jest

    > Czyli podczas ładowania ani kuchni ani piekarnika nie da się używać,
    > nawet czajnik może wywalić bezpiecznik.

    Na chuja komu ładować i wodę gotować -- w nocy ładować... :)

    --
    'Tom N'