    From: Jacek <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Date: Mon, 13 Aug 2012 08:46:24 +0200

    W dniu 2012-08-12 22:36, Maciej M. pisze:

    > -> strefa A18b zwierzęta dzikie jest świeża, w Google jej nie ma
    Znaki drogowe mają to do siebie, że są ustawione przy drodze. Nie ma
    znaczenia, czy znak jest świeży, czy stary i czy jest w Google, czy go
    nie ma. Nie ma też znaczenia, czy ma uzasadnienie, czy tylko stoi "bo se
    stoi".
    Tu masz element wykluczający możliwość wydębienia odszkodowania od
    zarządcy drogi, czy kółka łowieckiego.

    Powiem więcej - nawet, jak nie ma znaku A18b to i tak marne szanse.
    Ja miałem kolizję z sarną bez znaku A18b i okazało się, że zarządca
    drogi jest ubezpieczony w tej samej firmie, gdzie ja mam ubezpieczone
    auto. Jaki interes ma firma ubezpieczeniowa, żeby płacić mi z OC
    zarządcy zamiast z mojego AC? Zaden - tylko dodatkowy kłopot.

    Na koniec do wszystkich mędrców piszących o biednym dziku itp.
    Życzę wam takiej kolizji żebyście zobaczyli, jak to jest i nabrali
    rozumu, bo widać, że bez doświadczenia na własnej skórze wyobraźnia zawodzi.

    Jacek