    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Konfiguracja bezpieczników
    Date: Sat, 12 Feb 2022 21:47:20 +0100

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Dlaczego w błąd? Naprawdę tak się kiedyś robiło.

    Też tak miałem w domu. I też mnie to zadziwiło. Jak próbowałem
    badać sprawę, doszły mnie informacje, że to pozostałość po
    koncepcji symetrycznego zasilania. Coś jak ethernet na skrętce.
    Tuż po wojnie tak chyba kombinowano. Zresztą do tego domu chyba
    najpierw dociągnęli kołchoźnik, dopiero potem elektrykę. Kołchoźnik
    na pewno miał zasilanie symetryczne.

    Jarek

    --
    Komunizm to władza radziecka plus elektryfikacja całego kraju.