    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Koniec z rasistowskimi scalakami
    Date: Wed, 1 Jul 2020 08:33:19 +0200

    On 01/07/2020 01:26, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Weź przeczytaj to co zacytowałeś (ze zrozumieniem).

    Próbując nie odpowiadać w tym samym stylu:

    Mówimy o angielskim słowie, używanym powszechnie od dziesięcioleci, na
    które praktycznie nie ma w danym kontekście alternatyw, przynajmniej w
    języku _angielskim_. I dorosła osoba _angielskojęzyczna_ jest z tego
    powodu zmieszana tudzież zniesmaczona. To trochę tak jakbyśmy spotkali
    _dorosłą_ osobę polskojęzyczną, która jest zmieszana tudzież
    zniesmaczona nielogicznym polskim słowem ,,samochód"[*] kiedy pierwszy
    raz się z nim spotkała (jako dorosła osoba)[**].

    * - pomijając to, że w potocznym j. polskim funkcjonuje (obrzydliwa bo
    obrzydliwa) kalka z niemieckiego jako alternatywa

    ** - Fakt - ,,samochód" w j. polskim funkcjonuje dłużej niż "server" w j.
    angielskim, ale o ile rzeczone zmieszanie nie nastąpiło (,,kiedyś")
    jakieś powiedzmy co najmniej trzydzieści lat temu to zasada pozostaje ta
    sama