    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kontrolka LED 230V z gasikiem
    Date: Sun, 27 Sep 2020 13:25:23 +0200

    On Sun, 27 Sep 2020 11:41:03 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Próbowałeś Eaton M22-LED230? Niby od 85V dopiero świecą.
    > Jest też wersja M22-230H świecąca od 207V.

    Kurcze ale wielkie... To może zmodyfikuję zapytanie. Może jest jakiś
    nieskomplikowany schemat układu, który mógłbym dołożyć do istniejącej
    już kontrolki aby przesunąć jej próg świecenia? Ten gotowiec co mam
    to LED 3mm w korpusie, którego jest układ z trzema szeregowymi
    rezystorami i diodą prostowniczą.
    Tak przeglądam internety i temat zasilania LED z 230V jest
    zdominowany teraz układami do LED mocy (oświetlenie) i nic na razie
    interesującego nie znalazłem....

    --
    Marek