    From: VVD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kto zapłaci za błędy UKE delegatura Gdynia
    Date: Wed, 24 Jan 2007 08:43:39 +0100
    Sender: p...@2...153.221.182

    Wojciech Apel wrote:

    > Jest metoda, która stosują firmy budowlane przy przeciąganiu wydania
    > decyzji PNB albo decyzji WZiZT. Po terminie występuja do urędu z
    > rozczeniem o straty wynikające z opóżnienia wydania decyzji a ponieważ to
    > nic nie daje, to z podobnym rozczeniem występują (!) osobiście pod
    > adredsem urzędnika, który piastuje właściwą funkcje. Nie słyszałem aby
    > ktoś wygrał w ten sposób pieniądze, ale stan takiej ostrej wojny pomiędzy
    > inwestorem a urzędem powoduje, że urząd bardziej się stara i przynajmniej
    > terminów pilnuje.
    >
    > polecam

> [...]
    A dziekuje
    Myslę że to może to okazać się to bardzo skuteczną bronią. Bo w takiej
    sytuacji sam urzednik staje się zainteresowany w załatwieniu sprawy,
    wreszcie sam odczuje konsekwencje swoich działań. Jestem ciekaw ilu
    urzędników , z obecnie zasiadających na stanowistkach prowadziło
    kiedykolwiek własną działalność. Z ciekawości zrobiłbym też test z wiedzy
    o teleinformatyce np. ile par jest w skrętce. Jestem ciekaw ich odpowiedzi.
    --
    "DA NANG DA DUNG"
    www.vvd.iq.pl