    From: MarC0 <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kto zapłaci za błędy UKE delegatura Gdynia
    Date: Fri, 26 Jan 2007 00:43:32 +0100

    VVD napisał(a):
    > Witam Wszystkich
    > Nie mam zwyczaju pisać o problemach urzędów ale to już kuriozum.
    > Własnie wystąpiłem w imieniu klienta ( małego operatora osiedlowego, który
    > ma problem ze spółdzielnią) o wydanie decyzji naprawczej, czyli
    > stwierdzenie stanu faktycznego, ze spółdzielnia odmawia "wpuszczenia"
    > operatora na teren nieruchomości( dla zainteresowanych podstawa prawna 140
    > Pr . tel i zapisy o polityce prowadzonej przez UKE).
    > Kilka faktów. Spółdzielnia odmawia zgody na wykonania okablowania na terenie
> [...]

    Witam
    Ja miałem przyjemność kontaktu z delegatura mazowiecką.

    05.12.06 złożyłem wniosek o wstęp do budynku TBS.

    .... tutaj dużo by pisać jakie problemy miałem :( ....

    W dniu 19.01 złożyłem wniosek o opinie w mojej sprawie.
    24.01 miałem już odpowiedź. ( 3 dni robocze!) 8-)
    Wczoraj 25.01 już podpisałem umowę z TBS :)

    Mój przepis:
    składasz wniosek ( http://ask.stacja-net.pl/Wniosek.doc )
    Dobrze jak do wniosku załączysz jakieś zamówienie mieszkańca budynku na
    twoje usługi.

    czekasz cicho 30dni.

    Potem atakujesz osobiście ich o praktyki monopolistyczne, niedotrzymanie
    terminów itp. ( miej w teczce juz przykład umowy jak by zmiękli ;-) to
    od razu przedstawiaj im do zaakceptowania lub ewentualne do poprawki).
    Jak dalej się będą upierać przy swoim poproś o każdą ich odpowiedź ustną
    na twoje argumenty o przesłanie ich w formie pisemnej (możesz też
    pokusić się o nagranie waszej rozmowy).

    Opisz swoja sytuacje w mailu do UKE i poproś o komentarz/opinie w tej
    sprawie. Następnie idź tą opinią do spółdzielni.

    Dalszej drogi nie przetarłem - TBS wymiękł :)

    Powodzenia!
    Marek
    http://ask.stacja-net.pl