    From: VVD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kto zapłaci za błędy UKE delegatura Gdynia
    Date: Fri, 26 Jan 2007 19:23:21 +0100
    Sender: p...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    MarC0 wrote:

    > Witam
    > Ja miałem przyjemność kontaktu z delegatura mazowiecką.
    >
    > 05.12.06 złożyłem wniosek o wstęp do budynku TBS.
    > >>>>
    > .... tutaj dużo by pisać jakie problemy miałem :( ....
    > >>>>

    > W dniu 19.01 złożyłem wniosek o opinie w mojej sprawie.
    > 24.01 miałem już odpowiedź. ( 3 dni robocze!) 8-)
    > Wczoraj 25.01 już podpisałem umowę z TBS :)
    >

    > Mój przepis:
    > składasz wniosek ( http://ask.stacja-net.pl/Wniosek.doc )
    > Dobrze jak do wniosku załączysz jakieś zamówienie mieszkańca budynku na
    > twoje usługi.

> [...]
    Witaj
    Obecnie wystapię do urzedu z zapytaniem o stan sprawy.
    Czy mogłbys podac mi sygnature decyzji UKE. chciałbym się na nią powołać.
    Urzed nie moze w identycznych sytacjach dokonywac róznych
    rozstrzygnieć/decyzji.
    Mam tez prosbę do innych jezeli otrzymali decyzje UKE stwierdzajaca stan
    naruszenia art 140 Pr. tel. , to prosiłbym o info z nr decyzji( skan) oraz
    podaniem która delegatura go wydała.
    Z góry dziekuję
    --
    "DA NANG DA DUNG"