eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD › Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!fdc
    spool4.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.am
    s1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!
    news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <6047961a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <60487eb8$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60488e61$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <6048adc9$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <6048c58f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6048cdda$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Wed, 10 Mar 2021 15:40:30 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-5 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 17
    NNTP-Posting-Host: 84.201.212.11
    X-Trace: 1615387230 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 84.201.212.11:37796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:45337
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    > Moze z czasem zmadrzejemy i bedziemy patrzec na dlugosc gwarancji,
    > albo wcale nie jest tak zle - i jak towar sie za szybko uszkodzi,
    > to klient drugiego tej firmy nie kupi ...

    Nigdy nie patrzyłem na długość gwarancji jak na planowany czas eksploatacji,
    a tym bardziej czas bezawaryjnej eksploatacji. Kiedyś (lata siedemdziesiąte)
    telewizor miał roczną gwarancję, a producent zakładał, że w tym czasie
    będzie musiał dokonać średnio jednej bezpłatnej naprawy każdego odbiornika.
    Dzisiaj ustawowa gwarancja (rękojmia) konsumencka to trzy lata, producent
    na ogół kombinuje tak, by w tym okresie nic się nie psuło, a jeśli już
    zdarzy się wypadek przy pracy, to obsługa kosztowała jak najmniej (czasem
    oznacza to wymianę sprzętu na nowy, bo organizacja serwisu jest droższa).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: