    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Thu, 20 Aug 2020 09:03:35 +0100
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>

    On 19/08/2020 22:17, Cavallino wrote:
> [...]
    sem-z-Warszawy-do-Gdyni-n140566.html

    v-ze-sie-nie-da-nad-morze-da-sie-dojechalem-wrocilem
    -nie-zajelo-to-tygodnia-czytelnik/

    > No patrz - to ja widzę w nim coś dokładnie odwrotnego.
    > Że nawet autem klasy A da się jeździć, a co dopiero większymi o dwie klasy.
    > Tak, wiem - dla Ciebie musi być minimum klasa wyższa, bo krowa się do
    > samochodu nie zmieści....

    No i znowu dorabianie ideologii. Zaakceptuj, ze niektorzy ludzie nie
    lubia malych aut. Ja akceptuje, ze wybrales Zoe mimo, ze gdzies
    wczesniej wspominales o zlych doswiadczeniach z Renault.

    > Ano.
    > Ten większy spalinowy.

    > No właśnie.
    > A koszty na naście razy tyle ile w elektryku.

    Ale nie musze dodatkowo planowac postojow na ladowanie ani popierdalac z
    przedluzaczem po kempinach czy lokalnych caritasach. Place wiecej za
    ekspolatacje ale mam swiety spokoj i nie ide na kompromisy, ktorych na
    dzien dzisiejszy wymaga posiadanie elektryka.

    > Niby bez stresu
    >
    > W citigo z spaliniakiem byłoby podobnie - to nie jest auto na latanie
    > 150 po autostradach - pomyślałeś o tym?

    Oczywiscie, po co wiec wzmianka o tym, ze zona lubi na ostro i
    udowadnianie swiatu, ze sie do 140kmh rozpedzi.

    > A skąd wiesz?
    > Może ma, tyle że odchowane i mają własne auta, na własne zachciewajki.
    > Wypisz wymaluj, mój przypadek.
    > Nie każdy potrzebuje autobusu przez całe życie.

    No wiec na jedno wychodzi. Ma dorosle, nie musi ich ze soba zabierac.
    Zaakceptuj, ze rozni ludzie maja rozne potrzeby, ktorych nie da sie
    zaspokoic wg. twojego widzimisie.