    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net> <m...@m...org>
    <rhljkk$cdt$1$horizn@news.chmurka.net> <e...@m...org>
    <rhm2n5$krk$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 20 Aug 2020 18:48:43 +0200

    Thu, 20 Aug 2020 15:52:21 +0100, K

    > Szukanie dziury sie odbywa po obu stronach obie technologie maja swoje
    > plusy i minusy i chodzi o to aby te plusy nie przyslonily nam tych
    > minusow ;) Przy obecnej technologii zwyczajnie nie wszystkim pasuje
    > elektryk i musisz to zaakceptowac tak jak ja akceptuje twoj wybor.
    > Gdybym prowadzil tryb zycia Cavallino to pewnie bym jezdzil dzis
    > elektrycznym np. Golfem i dziwil sie sam sobie jak moglem wczesniej
    > jezdzic spalinowym.

    Ale tutaj w dyskusji nie ma żadnego mojego wyboru. Ja nie mam EV bo uważam
    że są dla mnie za drogie (za mało jeżdżę). Pisałem o tym wielokrotnie.
    Nawet nie licząc spadku kosztu produkcji baterii powinny być w cenie
    spaliniaków, a obecnie już powinny być tańsze niż spaliniaki.

    Ani ogólnie ładowanie nie jest obecnie problemem, ani wolniejsze ładowanie
    (niż spaliniaka) też nie jest problemem biorąc pod uwagę ile czasu w innych
    miejscach się jałowo marnuje. No a jak ktoś jeszcze mi pisze że woli dłużej
    się posnuć po domu dłubiąc w nosie a potem gonić >150/h (bo mogą) na
    autostradzie, a jeszcze robi to od święta bo średnią dzienną ma 40km, i
    tego używa jako koronnego argumentu przeciw EV, to mnie po prostu śmiech
    ogarnia.

    --
    Pozdor
    Myjk