  • Data: 2020-08-21 11:18:28
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:twi3vm3x1hfj$....@m...org...
    Thu, 20 Aug 2020 14:47:12 +0100, K

    >Nie jeżdżą na OZE, bo zwyczajnie NIE MOGĄ. Czynisz zarzut z tego że
    >EV
    >korzystają z węgla, choć mogą korzystać z OZE które się cyklicznie
    >rozrasta
    >i zastępuje ten węgiel.

    Tylko znow zapominasz, ze OZE najwiecej produkuja w letni dzien, a
    samochody w tym czasie ... no, moglby stac parkingu pod praca i sie
    ladować.
    W dodatku moglyby stac w cieniu pod daszkiem z solarow :-)

    >Nie ma opcji aby podróż elektrykiem wydłużała się aż dwukrotnie,
    >chyba że
    >zaciągniesz do zestawienia auto które w tym zestawieniu nie ma
    >zwyczajnie z
    >założenia szans.

    Nissan Leaf 1 ?
    A 2 jaki ma zasieg ?

> [...]
    > predkoscia
    > 140kmh to sie zamkne.

    >Pytam po raz kolejny, jaki masz średni dzienny przebieg i ile razy
    >wyjeżdżasz w trasy >600km że potrzeba Ci auta z takimi parametrami?
    >Widzę
    >że jako kolejny (po J.F. i innych) nie rozumiesz, że nie kupuje się
    >ciężarówki po to by parę razy w roku przewieźć kanapę. Normalny
    >człowiek
    >kupuje auto takie jakie mu potrzebne na codzień, chyba że się z kasą
    >nie
    >liczy, a na wyjątki się "poświęca". Nie odwrotnie. Szczególnie to

    Ale coz zrobic, jesli czasem w weekend lubie wyjechac 2*150km,
    raz czy dwa w roku zdarzy mi sie 2*600km czy 2*1200km ?

    Dwa samochody?
    Jeden duzy spalinowy, na codzien to mi tramwaj starczy :-)

    J.