    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <rhlaoo$7tg$1$horizn@news.chmurka.net> <68xhv355bxrv$.dlg@myjk.org>
    <rhlkls$d0q$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <rhlnjc$ejo$1$horizn@news.chmurka.net> <10lcwiw6m2pdo$.dlg@myjk.org>
    <rhlut1$inf$1$horizn@news.chmurka.net> <twi3vm3x1hfj$.dlg@myjk.org>
    <5f3f9166$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhp098$bo4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4292d5$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvk0e$3fv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f43591c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvmg7$4u4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f43ab72$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri0ahn$ess$3$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Mon, 24 Aug 2020 15:02:46 +0200

    dyskusyjnych:ri0ahn$ess$3$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 24-08-2020 o 13:58, J.F. pisze:
> [...]
    [...]

    >50 raz trzeba napisać, żebyś raczył przeczytać?
    >Czy jak moja baba, czytasz tylko to co sam napisałeś i tylko to
    >zapamiętujesz?

    Raczej kwestia kolejnosci czytania.

    >Skoro dla Ciebie to problem, to jednak nie tak samo.

    Ja tam mysle ze tak samo. Chyba ciagle sprezarkowa. Nic lepszego nie
    ma.
    Sprezarka moze troche mniejsza ... ale to sie przeciez msci.

    Aczkolwiek ...
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/na-up
    aly-trojgeneracja-klimatyzacja-z-kaloryfera-juz-jest
    -w-polsce-a-swiat/xf85rsw

    "Nie tyle jednak ciepłownia wysyła rurami do nas lodowatą wodę, co
    ciepła woda napędza specjalny agregat, który wodę oziębia i wpuszcza
    zimno w rury ciepłownicze w budynkach. "

    Absorbcyjna ? Napedzana cieplem z falownika ?

    >No i pracuje, w czym problem?
    >Że weźmie 5 km z zasięgu na trasie 400 km?

    Mnie tam chodzi o to, czy po godzinie pracy na postoju nie zabierze
    20km zasiegu.
    I nagle sie okaze, ze zamiast dojechac z drobnym zapasem, to paru km
    zabraknie :-)

    J.