eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie › Re: Ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhlaoo$7tg$1$horizn@news.chmurka.net> <68xhv355bxrv$.dlg@myjk.org>
    <rhlkls$d0q$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <rhlnjc$ejo$1$horizn@news.chmurka.net> <10lcwiw6m2pdo$.dlg@myjk.org>
    <rhlut1$inf$1$horizn@news.chmurka.net> <twi3vm3x1hfj$.dlg@myjk.org>
    <5f3f9166$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhp098$bo4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4292d5$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvk0e$3fv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f43591c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvmg7$4u4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhvr0c$7be$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f437f86$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvvjd$9ht$1$Adam@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 24 Aug 2020 21:14:28 +0200
    Message-ID: <y...@m...org>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 83.31.115.109
    X-Trace: 1598296467 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.31.115.109:65427
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2689
    X-Received-Body-CRC: 3586104296
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683210
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 24 Aug 2020 11:00:29 +0200, Adam

    > Wymyśliłeś Outlandera PHEV ;)

    Outlander ma wielki silnik 2 litrowy. Ten silnik służy, jak słusznie
    poniżej zauważasz, także do napędu samochodu jak braknie energii, a także
    jak się chce mocniej przyśpieszyć. To nie jest jak mniemam sytuacja o
    której pisał T.

    > Outlander napędzany jest głównie silnikami elektrycznymi, ale w pewnym
    > zakresie prędkości (od ok. 80 do ok. 150 km/h) silnik spalinowy może być
    > dołączany przez sprzęgło i dopędzać przednią oś.

    Silnik załącza się także jak potrzeba większej mocy, a przed osiagnięciem
    (konkretnie) 70/h. Niejednokrotnie za to piętnowałem Mitsu i Outlandera, bo
    zamiast dołożyć w poliftach więcej akumulatorów (w końcu po to ludzie
    kupują PHEVa aby na prądzie głównie jeździć) i przekierować z nich moc na
    aku, to dowalili silnik 2,4. Totalny absurd jak dla mnie. Zabili ten
    samochód takim podejściem do tematu.

    Ja bym wolał większe baterie (min. 100km w zimie), mniejszy silnik
    spalinowy, taki który pozwoli się w razie konieczności wolniej, już bez
    szaleństw, dotoczyć do miejsca przeznaczenia (czy do ładowarki).

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: