  • 171. Data: 2009-04-08 06:23:55
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > U Ciebie to widac nie dziala wiec nie mozna uogolniac
    > To Dennis Hopper ma braci ?

    Chłopiec chciał po prostu wyprzedzić pociąg towarowy, hopper - taki
    wagon, np.:
    http://pl.telsgroup.com/clients/zeleznodoroga/hopper
    /

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 172. Data: 2009-04-08 06:44:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Chłopiec chciał po prostu wyprzedzić pociąg towarowy, hopper - taki
    > wagon, np.:
    > http://pl.telsgroup.com/clients/zeleznodoroga/hopper
    /

    Aaaa. Walsnie mowili w radio ze teraz sa modne bliskie spotkania z
    pociagiem. Kolo Wewiora ostatnio tak narozrabiali.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 173. Data: 2009-04-08 06:53:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    nie wdając się w poszczególne dyskusje, dodam tylko od siebie, że gdy
    lecimy Garbusami na zlot czy to ze zlotu... ;) czasem w kilka, czasem w
    kilkanaście maszyn (nie mówię o paradach, gdzie jest nas duuuużo więcej,
    bo wtedy zazwyczja jest obstawa Policmajstrów...) ;) to zazwyczaj
    pierwszy "leci" ok. 80-90 a ostatni nierzadko 100-110 by się utrzymać w
    szyku. ;)

    Również oglądamy sobie PL, cieszymy drogą samą w sobie, ale jednak
    staramy się tak jechać, by można nas było spokojnie wyprzedzić, czasem
    zjedziemy na pobocze, czasem zostawimy wolny pas, owszem czasem
    zablokujemy całą drogę, ale raczej staramy się cieszyć z jazdy bez
    uprzykrzania innym drogi.

    Dzięki temu bardzo często zagadują nas prze CB TIRwcy czy "zwykli"
    kierowcy, choć oczywiście nie brakuje też narwańców w plastikach... ;)
    Ot życie... ;)

    Reasumując...
    niespieszne łykanie kolejnych kilometrów w towarzystwie ukochanych
    maszyn, to sama esencja, czasem jakiś przepis się złamie, nikt tu nie
    jest święty, ale częściej słyszymy/widzimy pozdrowienia w trasie, także
    od mijanych Harleyowców niż zjeby... ;)

    Warto pomyśleć o innych, zwłaszcza, że nasze drogi... jakie są każdy
    wie... ;)
    Tyle ode mnie w temacie. Howgh!

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 174. Data: 2009-04-08 10:25:30
    Od: k...@g...com

    On 6 Kwi, 09:19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Owszem. Niemniej jednak jechanie zgodnie z przepisami nie jest blokowaniem

    Czesc andrzej!

    > 1. A u was biją Murzynów ;->

    Zaraz tam murzynow. Widzialem cie w telewizji!
    K.14.

  • 175. Data: 2009-04-08 12:15:36
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:kcusa6-lig.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Na taki, że jak ktoś jedzie 80km/h tam, gdzie dozwolone jest 70km/h, to
    > ciężko określi go mianem tamującego ruch ;)

    pytanie teraz do ciebie: łamiesz przepisy (i dlaczego)? (głównie chodzi o
    prędkość)

    jak odpowiesz to porozmawiamy :)

    b.

  • 176. Data: 2009-04-08 13:53:02
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Alti pisze:
    > ...>8
    >
    > Zle chyba trafiles.
    > Wydrukuj tego posta i przyklej w srode wieczorem na drzwiach w "Orlim
    > Gniezdzie"!! :))

    Moment moment, przecież facio ma rację! Jakby to były trzy
    ciasno jadące TiRy to sam byś złorzeczył. A że motocykle, to wolno?

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 177. Data: 2009-04-08 13:59:46
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Moment moment, przecież facio ma rację! Jakby to były trzy ciasno jadące
    > TiRy to sam byś złorzeczył. A że motocykle, to wolno?

    Tak Jacku. Im wolno. To przecież jasno wynika z postów powyżej/poniżej
    (niepotrzebne skreślić).
    No taki inteligenty człowiek i nie wie, że motocykliści "żądzą" :).

    pozdr.
    Mystik

    PS. A powaznie, to masz całkowitą rację :/.

  • 178. Data: 2009-04-08 20:19:43
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę dostawczakiem
    > a oni głównie na czopkach....

    Tylko patrzeć jak na grupie pl.misc.dostawczaki pojawi się post o mniej
    wiecej takiej treści:

    Wracamy dzisiaj do Wrocławia ze zlotu i trochę za Antoninem dopadł nas jakiś
    frustrat w busie z antenką! Ruch z przeciwka jak diabli a ten chce
    wyprzedzać! Mimo , że miał najszybszego i najmocniejszego dostawczaka to był
    tak obładowany, że tłumikiem walił o asfalt. Nie mamy nic przeciwko
    dostwaczakom ale ograniczenie było do 40km/h a ten dopiepszał co najmniej
    80km. Na łukach baliśmy się bardziej zwalniać niż 70km bo by facet nie
    wyhamował i zmiótł nas z drogi jak kręgle. Facet ciągle gadał przez CB i
    chciał wyprzedzić a tym samym iść na czołówke z jadącymi na przeciew
    pojazdami więc zacieśniliśmy kolumnę tak aby nie było przerw i miała długośc
    taką jak ze 3-4 tiry pod rząd i żeby za chuja pana nie dało się nas
    wyprzedzić - wtedy facetowi uratujemy życie. Na koniec tej 30-40km drogi
    dojechaliśmy do obwodnicy Oleśnicy. Wtedy ruch się zmniejszył i szybko
    uciekliśmy przed wariatem na pas do włączania się do ruchu na obwodnicy S8.
    Pewnie poleci parę inwektyw na nasz temat ale szkoda że nie słyszeliście co
    działo się na CB. Inni kierowcy próbowali mu coś powiedzieć ale on miał
    najmocniejsze i najszybsze CB marki President Obama z dopałką i najdłuższą
    anteną zrobioną z resztek masztu w Gąbinie i ciągle bluźnił na
    motocyklistów. Gadał też podobno coś o meblach i rozhisteryzowanej żonie.

    --

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue

  • 179. Data: 2009-04-08 21:04:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:
> [...]
    > wiadomości news:kcusa6-lig.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >

    > pytanie teraz do ciebie: łamiesz przepisy (i dlaczego)? (głównie chodzi o

    W sumie normalnie to nie patrzę na licznik - dostosowuję prędkość do
    okoliczności "na oko".

    Natomiast jeśli jadę za kimś, kto jedzie wolniej niż ja bym chciał, to z
    reguły patrzę sobie wtedy na licznik - i jak jedzie zgodnie z limitem
    lub powyżej limitu, to nie marudzę, nie poganiam i nie trąbię, tylko
    czekam na okazję do wyprzedzenia.

    Chyba że jedzie lewym pasem, wtedy zgłaszam (światłami) wniosek o zmianę
    przez niego pasa na prawy lub sam wyprzedzam prawym.

    Czy dostatecznie wyczerpująco odpowiedziałem na Twoje pytanie? ;->

  • 180. Data: 2009-04-08 21:06:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    k...@g...com pisze:

    > Zaraz tam murzynow. Widzialem cie w telewizji!

    Chcesz autograf? Czy tylko sobie po próżnicy trollujesz?

    Pisz na temat albo spierdalaj.