  • 31. Data: 2009-04-05 21:14:25
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 05 Apr 2009 23:07:55 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Albo kupil cruisera i odreagowywal w niedziele jezdzac z kumplami 80 kmh :)

    80km/h moge jezdzic - no problem. Ale z tym kruzerem to przesadziłeś
    ;)

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 32. Data: 2009-04-05 21:18:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Eskimos pisze:

    > Gdybym miał robotę polegającą na napierdalaniu po 800 km busem i do
    > tego jeszcze bym się musiał przy tym spieszyć, to czym prędzej bym ją
    > zmienił. Na cokolwiek innego.

    czytaj ze zrozumieniem: to byla jednorazowa trasa a nie stałe zajęcie.
    Tym bardziej jest to męczące.
    A poza tym to zaden argument, robote czasem sie bierze jaka jest.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-04-05 21:21:51
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 05 Apr 2009 23:18:10 +0200, Arni <a...@n...spam> wrote:

    >A poza tym to zaden argument, robote czasem sie bierze jaka jest.

    Wiem. Tak sobie piszę... :P

  • 34. Data: 2009-04-05 21:22:58
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości news:graulk$q6s$1@inews.gazeta.pl...

    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę dostawczakiem
    > a oni głównie na czopkach. Jedzie sobie banda matołów ...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 35. Data: 2009-04-05 21:33:59
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

    > Sproboj moze jeszcze do Tefauen uwaga, czycus. Uzyskasz pewnosc ze ci
    > czoperowcy poleja sie w gacie na Twe dictum i to raczej nie ze strachu.
    > Przytulil Cie juz ktos? Wiecej nie napisze, Lesor sie sprawil.

    jesli juz przy tvn jestesmy: czy to nie ta sama grupa?
    http://www.tvn24.pl/28385,1594185,0,1,pieklo-na-drod
    ze-w-wielkopolsce,wiadomosc.html
    w komentarzach pisza ze to oni pomogli.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 36. Data: 2009-04-05 22:21:43
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Szczerze ? Gdy jade sobie w kolumnie, w towarzystwie kilkunastu podobnych mi
    > motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych busiarzy. Generalnie mam
    > wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie frajda :)

    O wlasnie - i o to chodzi..
    Dajcie wy mu spokoj - to musi jeden z tych ktorzy za poltora roku beda glosowali
    na tych co "majom mniej poparcia ale dalej chcom do wladzy".
    Do roboty jełopie.

    Zonda

  • 37. Data: 2009-04-05 22:59:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-05 22:59:01 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

> [...]
    > podobnych mi motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych
    > busiarzy. Generalnie mam wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie

    A teraz zmień "motocyklistów" na "kierowców tirów" i wykaż się
    zrozumieniem, gdy takich spotkasz... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 38. Data: 2009-04-06 06:16:02
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > A teraz zmień "motocyklistów" na "kierowców tirów" i wykaż się
    > zrozumieniem, gdy takich spotkasz... ;-)

    Pokaz mi palcem tirowca ktory jezdzi ciezarowka dla przyjemnosci w
    weekendy :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-04-06 07:08:54
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego
    > jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem. Wiesz dobrze ze nikt
    > nie
    > ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza on dozwolona
    > predkosc.
    > A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac. To nie
    > jest kwestia parcia na wyprzedzanie bo wtedy mowimy o wyprzedzaniu dla
    > samej zasady. A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego broszka
    > czy zgodnie z przepisami. Na pewno jezdzcy w zgodzie z przepisami nie

    Sławciu.
    Sie zagalopowałes ;)
    było mówione o około 10 motocyklach tak? czyli kolumna prawidłowa tak?
    a gosciu musiał koniecznie wyprzedzic.
    jakos tak nie wiem czemu całym sercem jestem za motocyklistami ;)
    z reszta ja w ogole pokojowa jestem ;) jak widze kolumne samochodów
    jadacych na przykład w kondukcie weslenym to tez sie nie wsciekam tylko jade
    za... jak widze kondukt pogrzebowy to tez nie walcze...po prostu kazdy ma
    swój powód zeby jechac w jakimstam tempie a o ile mnie pamiec nie myli tylko
    na autostradach jest ustalona minimalna predkosc...

    Po prpstu trafił sie pieniacz i tyle ;)
    poza tym idac nieco dalej w porannych dywagacjach..
    jesli facet jadacy w slicznbym busie sie "sadził" z tyłu to z czystej
    przekory wcale bym mu nie ułatwiła zycia.
    Jakos tak sie składa ze co jakis czas zdarza mi sie pojezdzic w kolumnie i
    jesli ktos chce GRZECZNIE nas wyprzedzic to nie ma zadnego problemu zeby
    zjechac nieco do krawedzi zeby mu ułatiwic zycie.
    Ale jesli ktos nie daj boze próbuje najezdzac na rejestracje lub wyprzedzac
    po jednym motocyklu to na pewno nikt mu nie pomoze.

    Co do pasa na którym sie zatrzymali - ok, tu sie zgadzam, nie powinni byli.
    Ale zdaje sie ze nikt oprócz tworcy watku nie miał zastrzezen...

    Mówisz ze na radyjku tak psioczyli? hm.. ciekawe i te kilkaset samochodów
    nie mogło spacyfokowac 10 motocykli?

    cos mi sie tu kupy nie trzyma.

  • 40. Data: 2009-04-06 07:10:51
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi palcem tirowca ktory jezdzi ciezarowka dla przyjemnosci w
    > weekendy :)

    no w weekendy to nie...
    ale po 4-5 tirów pod rzad to normalka w "naszej"okolicy co nie Kuczu?

    E.