-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netn
ews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
d.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Lead times
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <shnfdu$tkpe$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<613f4bad$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<1r8tqirncuqcy.1fj02scfozeps$.dlg@40tude.net>
<shnktj$tu4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ae1damonbx11.1nn56ocfrrnta$.dlg@40tude.net>
<shnmts$u24n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<7isu09g11ndo.vygn2vstigx1$.dlg@40tude.net>
<shnt98$ucai$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<613fa422$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<shodhn$vct7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: "Irek.N." <i...@t...jest>
Date: Mon, 13 Sep 2021 23:00:48 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <shodhn$vct7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <613fbc00$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.153.233
X-Trace: 1631566848 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 25418 178.37.153.233:33304
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2059
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767113
[ ukryj nagłówki ]
> Irku, ale co właściwie jest nie tak?
Z Twojego opisu odniosłem wrażenie, że nadrzędną cechą jest fakt
niemożliwości połączenia styku NO i NC. Dla mnie z kolei nadrzędną cechą
jest to, że styki będą odklejane mechanicznie w sytuacji gdy zechcą się
skleić. Czy zawsze się to uda nie wiem, pewnie nie zawsze (wszystko da
się zniszczyć). Producent natomiast podaje (powinien - nie czytałem
przyznaję) jakie jest prawdopodobieństwo takiej awarii, w przypadku gdy
nie przekroczymy parametrów gwarantowanych.
Obwody safety się liczy robiąc tak zwaną ocenę ryzyka i fakt, że
mechanicznie pomagasz rozewrzeć styki pewnie znacząco podnosi
teoretyczną niezawodność układu.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.21 00:16 Piotr Wyderski
- 14.09.21 10:07 Piotr Wyderski
- 14.09.21 22:27 Michal
- 15.09.21 12:16 Irek.N.
- 15.09.21 12:48 Piotr Gałka
- 15.09.21 15:00 Piotr Wyderski
- 15.09.21 15:58 Piotr Gałka
- 15.09.21 16:03 Zbych
- 15.09.21 18:26 Piotr Gałka
- 16.09.21 21:49 Michal
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie