    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lit w Chinach drożeje w błyskawicznym tempie
    Date: Fri, 5 Feb 2021 10:20:28 +0000

    On 05/02/2021 10:11, ToMasz wrote:
> [...]
    pl...

    > nie. takie rozumowanie prowadzi do nikąd. skoro spłacasz, to kredytem
    > rozwiązałeś problem posiadania, a nie konieczności przemieszczania.
    > Posiadanie, czegoś ładnego, zawsze będzie drogie, nie zależnie od tego
    > czym będzie napędzane. Przemieszczanie zawsze będzie można ogarnąć
    > tanio, niezależnie czego będzie wymagać jako paliwo. ale jedno i drugie
    > razem - nie koniecznie.
    > ToMasz

    To przemieszczanie ma sluzyc przede wszystkim mojej wygodzie. Nie mam
    zamiaru kupowac ulomnego produktu, ktory najprostsza czynnosc
    przemieszczania z punku a do b bedzie komplikowal do jakiegos
    absurdalnego poziomu, a niestety wodorowe jeszcze nie sa gotowe na
    podboj rynku. Poza tym jak ty dajesz rade pic alk od rana?