  • Data: 2023-02-09 16:48:22
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8.02.2023 o 00:50, Marek pisze:

    > Zawsze mnie zastanawiało co na tych, przepraszam za wyrażenie,
    > kalkulatorach można było wtedy robić, bez myszy, sensownego guja, setki
    > megabajtów ram i szybkiego storage'u bez przewijania taśmy.

    Na Odrze z pamiecią 128 k słów 24 bitowych, 3 drukarki wierszowe,
    12 przewijaków, kilka dysków 20 MB, 2 czytniki kart perforowanych
    było całe przetwarzanie i wydruk rachunków telefonicznych, zdaje sie dla
    województwa. Dane wprowadzone na 2 Merach 9150 schodziły 2 piętra w dół
    na Odrę i już wychodziły rachunki do pocięcia. Do tego lista płac dla
    budynku, jakieś przetwarzania doraźne np do książki telefonicznej
    Bonarskiego (były wtedy noce, bo ekstra płacił, miał też kilka PCtów,
    ale mu wyłaczyłem, bo noc ;) )

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl