  • Data: 2023-02-11 12:49:41
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Swoją drogą - czemu z Kopenhagą?
    > Mielismy jakis podmorski kabel, czy Niemcy byli zacofani?

    Te Niemcy po drugiej stronie Odry to był jeszcze enerdówek. Nie mieli
    chyba głowy do zajmowania się naszymi kablami.

    > Nie wiem kiedy, bo jak sie dorwalem do archiwum Simtela, to troche
    > sciągalem :-)

    Też ściągałem, ale przez trickle w titnecie. Wysyłało się wniosek
    mailem, automat go rozpatrywał i również mailem odsyłał uuencodowany
    plik w kilku kawałkach. Mogło przysjść za godzinę, mogło po kilku
    dniach. Nie dało się w ten sposób zrobić ataku DoS i przeciążyć łącza.

    Pierwsze kawałki Linuksa też tak do mnie przychodziły z Finlandii.
    Była jakiś bramka ftp2mail.

    > No ale moze bylo na tyle malo aktywnych uzytkownikow, albo programy
    > pod DOS byly male, ze 19k starczało.

    Całe archiwum Simtela mieściło się na płycie CD. Później widziałem taką
    na bazarowym straganie.

    --
    Jarek