  • Data: 2021-12-05 22:29:39
    Temat: Re: MObywatel
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    news:soj4ni$2ni$1@dont-email.me...

    > jak chcesz zadzwonić na policje, korzystasz z usług prywatnych
    > zagranicznych firm.
    > jak wzywasz pogotowie, pojedziesz do szpitala zaganiczną karetką. i tak
    > dalej.

    Autora wątku rozumiem, chociaż czy "sklep" obsługuje polska firma
    czy zagraniczna jest drugorzędne.

    > Instalowanie programów działa tak a nie inaczej. To bardziej wygodne i
    > trudniejsze w.... dokonaniu oszustwa

    Doprowadzenie do sytuacji w której pobieranie programu ze "sklepu"
    zamiast od autora (raczej wydawcy) jest - rzekomo lub naprawdę -
    bezpieczniejsze, zwłaszcza gdy wydawcą jest państwo, jest po...rąbane
    (miał być wulgaryzm). Nie chodzi o tę "aplikację" (czemu nie program
    tylko aplikacja?), ale ogólnie o trend wielokrotnego, często
    przymusowego korzystania z pośrednictwa, prowadzący na skraj przepaści.

    > NIE JESTEŚ!!! Tak samo jak ja nie muszę płacić podatków, chyba ze
    > zarabiam. Nie używaj telefonu z androidem, bo masz uraz. używaj komputera
    > w którym nie ma ani jednej części wyprodukowanej w polsce, bo zadanie
    > spełni tak samo, a jak widzę urazu nie masz

    Dopóki będzie alternatywa w postaci desktopa przez internet, dostępnej
    infolinii bądź czynnego i sprawnego urzędu...
    Już teraz ogranicza się wolność np. utrudniając płatności za przejazd
    autostradą bez posiadania jakiegoś "smartfona" z GPS-em.

    Arek