    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Date: Sun, 29 Jan 2023 11:59:39 +0100
    <tqr5ru$57vf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tqrfsc$n325$2@dont-email.me>
    <tqrgl2$5ifb$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tqrj36$nmm8$1@dont-email.me>
    <tqrkkk$5mak$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tqrmsq$obji$1@dont-email.me>
    <tqro3a$5rha$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tqrojc$obji$5@dont-email.me>
    <tqrqeb$5tkr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <t...@4...net>
    <tqrri0$5uuf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <sijoyxfmtdlu$.1042k118mci5s$.dlg@40tude.net>
    <tquc5b$13k89$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tqudss$19hmr$1@dont-email.me>
    <qouo7hpnwa8u$.qbw8x6g66qv5.dlg@40tude.net>
    <tquheo$1a4ed$2@dont-email.me>

    Hello heby,

    > Bo producent doskonale sobie zdawał sprawę z tego jakie ładowarki do
    > akku stosowano w dawnych czasach. Jak to cudownie, że one minęły.

    Mylisz się - nadal są dostępne w handlu tanie prostowniki z klasycznym
    transformatorem, mostkiem i amperomierzem. Zostaw podłączony do
    akumulatora przez 2 tygodnie, wyrzucisz akumulator. Oczywiście nie
    grozi to wybuchem - za mała wydajność prądowa, ale akumulator wysuszy.

    Przetestowane osobiście. Miałem podłączony do UPSa akumulator 72 Ah.
    Działało to idealnie - zestaw działał przez 3 godziny nawet. Ale
    strasznie wolno się ładował. Podłączyłem prostownik i o nim
    zapomniałem...

    --
    Best regards,
    RoMan