eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMagister Inżynier elektronikRe: Magister Inżynier elektronik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Sat, 29 Jun 2013 11:19:41 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <kqm8rk$j82$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <8...@a...googlegroups.com>
    <516d9cfd$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@a...googlegroups.com>
    <kkkce8$lh1$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: abkm77.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1372497588 19714 83.7.180.77 (29 Jun 2013 09:19:48
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jun 2013 09:19:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <kkkce8$lh1$1@node2.news.atman.pl>
    X-Enigmail-Version: 1.5.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:649225
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-16 22:30, Sebastian Biały pisze:

    > Problem zaczyna się w szkole podstawowej gdzie okrojony poza granicę
    > absurdu program przedmiotów ścisłych powoduje przeciąganie kolejnych
    > szczebli edukacji bliżej dna.

    Niestety, tak to właśnie wygląda. Trend był już dobrze widoczny, gdy
    kończyłem podstawówkę w latach dziewięćdziesiątych. Program nauczania
    był tak skonstruowany, że dzieciak nie musiał zrozumieć natury
    omawianych zjawisk - wystarczyło, że wkuł regułkę wraz z jakimś wzorem i
    potem wykonał kilka prostych obliczeń na kartkówce.
    Doświadczeń prawie się nie wykonywało, bo wyposażenie pracowni pamiętało
    jeszcze czasy poprzedniego systemu i nauczyciele najwyraźniej mocno je
    oszczędzali. Chociaż w magazynach przy pracowniach widziałem zestawy do
    doświadczeń z elektryczności, magnetyzmu, optyki itp. to nie pamiętam,
    żeby kiedykolwiek ktoś z nich korzystał. Zresztą - trzeba było lecieć z
    programem, a nie marnować czas na jakieś tam eksperymenty...
    Z chemią to samo - brak odczynników, zepsute palniki, których nikt nie
    naprawił przez te wszystkie lata. Większość eksperymentów oglądało się
    na VHS. Na biologii mikroskopy zostały wyjęte z szafy może ze dwa razy.

    Swoją drogą jakiś czas temu przeglądałem ofertę sklepów edukacyjnych,
    szukając prostego (tradycyjnego) dzwonka elektrycznego. Widząc ceny
    zaniemówiłem:

    http://tinyurl.com/njah65w

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: