    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Małe Pi ale z dyskiem mSata/M.2
    Date: Thu, 13 Aug 2020 15:21:30 +0200
    <rh0qi3$vpi$1@dont-email.me> <rh0tud$3u7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh11lq$bg3$1@dont-email.me> <rh1bmq$aph$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh1cvq$j4v$1@dont-email.me> <20200813081451.053db3af@mateusz>
    <rh2ng1$dtj$1@dont-email.me> <20200813090101.295cbf93@mateusz>
    <rh2qlt$ucn$1@dont-email.me> <20200813112735.144f6562@mateusz>
    <rh31og$6g3$1@dont-email.me> <20200813140205.77f7a431@mateusz>
    <rh3cdh$4tt$1@dont-email.me>
    <5f353b63$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>

    On 13/08/2020 15:08, Zbych wrote:
    > Wystarczy spojrzeć na layout, żeby zauważyć że alternatywą było dodanie
    > kolejnych dwóch warstw do PCB, żeby poprowadzić magistrale na krzyż.

    REGRESJA!

    Z tym magistralami to bym nie przesadzał. Kilka drutów, to nie 128bit.
    Do scalaka od USB do CPU idzie całe 6 ścieżek. Do ethernetowego 8.
    Skrosowanie tego jest awykonalne bez 7.5 dodatkowych warstw.

    > A skoro ich głównym rynkiem nie jest przemysł, to kompatybilność obudowy
    > ma drugorzędne znaczenie.

    Czyli już nie regresja i można sobie machać wszystkim jak leci? Ustalcie
    jakieś zeznania. Wolno usuwać ficzery czy nie wolno? Bo mi nie zależy,
    ale Mateuszowi bardzo.

    > https://pl.mouser.com/images/riotboard/lrg/RPI4-MODB
    P-1GB_DSL.jpg
    > Jak to poco? Żebyś miał o co bić pianę.

    Raczej pokazywać palcem że nadęte "oni nie chcą regresji wiec nie mogą
    dać gniazdka U.Fl" pęka od samego patrzenia.