    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Małe Pi ale z dyskiem mSata/M.2
    Date: Thu, 13 Aug 2020 15:53:29 +0200
    <rh0qi3$vpi$1@dont-email.me> <rh0tud$3u7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh11lq$bg3$1@dont-email.me> <rh1bmq$aph$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh1cvq$j4v$1@dont-email.me> <20200813081451.053db3af@mateusz>
    <rh2ng1$dtj$1@dont-email.me> <20200813090101.295cbf93@mateusz>
    <rh2qlt$ucn$1@dont-email.me> <20200813112735.144f6562@mateusz>
    <rh31og$6g3$1@dont-email.me> <20200813140205.77f7a431@mateusz>
    <rh3cdh$4tt$1@dont-email.me>
    <5f353b63$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh3eot$j64$1@dont-email.me> <5f354257$0$500$65785112@news.neostrada.pl>

    On 13/08/2020 15:38, Zbych wrote:
    > Faktycznie, biedne kilkaset MHz z kontrolą impedancji. Amatorzy.

    Nie przeszkadzał im te kilkaset MHz przeciskać na około CPU. Zerknij
    sobie na płytkę Pi4. Ethernet powinien być tam gdzie GPIO, ale jest po
    prawej. USB powinno być na dole a jest po prawej. HDMI powinno być po
    lewej a jest na dole. Ram siedzi okrakiem w samym środku magistral
    rozpychajac je i powoduje że prąd się nie wyrabia na zakrętach. Co za
    złośliwy procesor, że wszystko ma wyprowadzone na opak i musieli zrobić
    straszliwą REGRESJĘ że aż Mateusz pisze listy protestacyjne a gniazdek
    U.Fl nie da się zamonotwać choć na Pi3 prawie dali radę w 2/3.

    Tylko że ja mam w nosie gdzie są ethernety czy usb. Mogą sobie je
    wstawić bylegdzie, choć przyznaje że mogli by się zdecydować na max 2
    strony, było by łatwiej tego uzyć nawet w zabawkach.

    A potem to jeszcze leci 100m w kablu ethernet. Szlag człowieka trafia na
    samą mysl ile tam złosliwych impedancji po drodze się czai.

    Świat jest straszny.