  • Data: 2023-03-08 12:22:48
    Temat: Re: Malowanie klawiatury
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2023 o 22:59, Olek pisze:

    > Jakieś dwa lata temu kupiłem w Biedronie taką niedrogą podświetlaną
    > klawiaturę, rzekomo gamingową:
    > https://allegro.pl/oferta/klawiatura-dla-gracza-drag
    on-breath-ea-5402-hit-10080692506

    > Nadal wygląda jak nowa. Jestem całkowicie zadowolony i polecam.

    Tą, taką właśnie piszę ten tekst.. No cóż, jest trochę trwalsza niż
    poprzednie, tym niemniej po około pół roku użytkowania sporo klawiszy
    powycieranych że nie wydać co na nich powinno być. Co najdziwniejsze -
    wytarte są nie te które u nałogowego wręcz gracza powinny być wytarte
    czyli układ "WSAD" , a takie jak np "o", "i", "u" czy "e".