    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes się stara?
    Date: Tue, 7 Sep 2021 09:15:18 +0100

    On 07/09/2021 08:55, Jacek Maciejewski wrote:
    > "Vision AVTR posiada 4 silniki elektryczne, po jednym na każde koło.
    > Dysponują one łączną mocą na poziomie 470 KM. Akumulatory, z
    > organicznymi ogniwami na bazie grafenu, mają pojemność 110 kWh i
    > zapewniają zasięg 700 kilometrów na jednym ładowaniu. Oczywiście, można
    > je poddać recyklingowi, a naładowanie ich do pełna ma zajmować zaledwie
    > 15 minut.
    > Mają być one prawdziwą ekologiczną rewolucją lat 30. XXI wieku. Będą one
    > pozbawione metali rzadkich i szlachetnych, a jednocześnie mają być
    > niezwykle łatwe w recyklingu. Co niezwykłe, po zużyciu, będzie można
> [...]

    Nie, nikt nie widzial. Ale jak chwile poczekasz to sie dowiesz, ze latwo
    da sie recyklingowac ich pewna czesc, a w 15 minut da sie je naladowac
    do pelna ladowarka, ktora znajduje sie w siedzibie Mercedesa. Ale
    informuj nas na biezaco bo brzmi to jak sci-fi w porownaniu do obecnych
    rozwiazan. Jesli prawda bedzie 15min do 100% i 700km zasiegu przy
    predkosci wiekszej niz 70kmh o kazdej porze roku to mam nadzieje, ze nie
    bedzie kosztowal 500tys pln.